Adik Ku

aku duduk dikampung ... so parent aku kira style kampung ler...
aku ada sorang adik pompuan masa tu umur dia 15 tahun .... bilik
air rumah aku style kampung ... aku baru balik states beberapa
bulan yg lalu .aku study kat sana 4 tahun. kat states bagi aku
tengok awek telanjang tu dah jadi satu hobby pasal aku study kat
california dulu... sekolah adik pompuan aku tu agak dekat juga
ngan rumah kami ... so lebih kurang pukul 1.45 ptg dia akan pulang
dari sekolah. aku kebetulan ambil cuti demam hari tu. besoknya
baru aku kena pergi kerja semula. adik aku masa tu tak tau sangat
pasal seks ni.. dia kira agak kolot sikit ler masa tu ..

adik pompuan aku ni suka mandi lama-lama . so hari tu aku pun try ngendap
dia mandi ... mak ooi .. aku tak sedar pun adik pompuan aku yg
sorang ni dah besar.. first time aku tengok dia mandi telanjang
terus jadi keras pelir aku .. masa tu aku tengok dia tengah gosok
tetek dia ... tetek dia agak besar juga pasal dia pakai coli saiz
34 .. aku tak tau sangat pasal pompuan ni tapi dia pakai coli
"triumph" A85 .. wow!!! kami sebenarnya anak-anak kacuakan .. so
muka kami sememangnya pan asian. aku stim giler masa tu. aku tengok
dia tengah gosok-gosok puting dia ... warna coklat dan bulatan
keliling puting dia lebih besar dari saiz duit syiling 50sen ...
kemudian aku nampak bulu burit dia ... panjang betul bulu dia ...
aku nampak dia sabunkan bulu-bulu dia ... dia gosok gosok pulak
lepas tu. aku jadi lagi stim bila tengok masa tu ... kemudian dia
pun sudah mandi. dan terus pakai baju ... aku terkejut bila tengok
dia pakai t-shirt terus tanpa pakai coli dulu.rupanya coli dia
dia dah rendam dalam baldi mungkin untuk dibasuh nanti ..

aku jadi lebih stim.. lepas mandi adik pompuan aku tu pun keluar dari
bilik air ... aku yg dah tahu dia tak pakai coli masa tu pun tak
lepaskan peluang tengok kat dada dia saja.nasib baik pula dia tak
perasan kelakuan aku masa tu ... actually aku pun kat rumah tak
pernah pakai underwear ... so pelir aku agak nampak tegang sikit
ler masa tu. mak dan ayah kami pergi kerumah kawan mereka masa tu,
so tinggal aku ngan adik pompuan aku saja kat rumah ... jadi aku
pun mulakan plan aku yg jahat tu .. aku buat-buat tampar nyamuk kat
belakang dia ... so aku pun dapat rasa sendiri ngan tangan aku yg
belakang adik aku tu tak der kesan tali coli .. kemuadian aku terus
masuk bilk air konon-konon buat nak mandi .. elok saja masuk bilik
air aku pun terus telanjang dan start melancap sampai pelir aku
jadi tegang .. aku dah ukur pelir aku sebelum ni .. panjang 6.5in
dan besar 5.5in .. kira okler .. elok saja pelir aku dah betul-betul
tegang (90 degree berdiri) aku pun mula panggil adik pompuan aku
tadi mintakan towel .. bila saja dia muncul depan bilk air aku
terus buka pintu bilik air dan ambil towel aku tadi dari tangan
dia .. masa aku buka pintu tu pelir aku tengah tegang dan aku tengok
muka adik aku agak terkejut dan malu-malu ... kemudian masa dia
nak pergi dari situ aku mintakan dia
pembaris dia .. dia pun agak pelik juga dan terus tanya

"nak buat apa dengan pembaris masa mandi ni abang?"

aku tak jawab pun pertanyaan dia masa tu ... sebaik saja dia datang kali kedua dgn
membawakan pembaris aku terus mengambil dari tangan dia dan mengukur
panjang pelir aku dan aku menyuruh dia tunggu disitu sekejap
sehingga aku selesai .. sekali lagi dia nampak agak terkejut bila
melihat pelir aku yg agak panjang dan besar tu tegang .. kemudian
aku pun memberikan semula pembarisnya dan dia pun terus pergi
sambung buat homeworknya dalam biliknya... aku mandi agak cepat
juga hari tu dan kemudian terus selesai lepas mandi aku sengaja pakai
seluar yg terkoyak kat celah kankang supaya pelir aku terkeluar
bila aku duduk nanti .. aku lepas tu ajak adik pompuan aku tu tengok
vcd "true lies" ... masa aku duduk adik aku pun tegur aku dan
memberitahu aku yg seluar aku terkoyak .. aku pula buat-buat terkejut
kononnya aku tak sedar pun yg seluar tu terkoyak padahal aku memang
dah tau pun .. masa aku duduk tadi pelir aku pun terkeluar dan
terus membesar .. aku tidak terus pergi tukar seluar walaupun adik
aku telah memberitahunya .. masa part agak ghairah kat movie tu pelir
aku pun tegang habis sampai keluar air mazi .. adik aku sebenarnya
bukan tengok sangat movie tu sebaliknya dia asyik hairan tengok
pelir aku .. kemudian dia pun kata kat aku "abang terkencing ker?"
.. aku pun tanya kenapa dia cakap camtu .. dia pun kata sebab kat
pelir aku ada air .. aku pun cakap "yealer".. aku terus bangun
dan pergi bilik air pasal aku beritahunya yg aku nak gi kencing
sekejap ..sebaliknya aku terus telanjang dan melancap .. bila dah
nak klimaks aku pun panggil dia mintakan towel dan elok saja dia
sampai aku terus pancut dan dia nampak terkejut tengok pelir aku yg
besar dan panjang tu mengeluarkan air warna putih dan bukan pula
jernih ... adik pompuan ku terus tegur aku dgn berkata "bukankah
tadi abang dah mandi? kenapa nak mandi lagi? kan abang tengah demam
tu?" adik aku tu terus sambung tengok vcd sampai habis manakala aku
pun cepat-cepat mandi sebelum parent kami balik.

nak dijadikan cerita malam tu agak panas sedikit dan aku tidur telanjang .. bilik
tidur adik pompuan aku berada betul-betul kat bawah bilk aku ..
masa dia nak tidur semua orang dah masuk tidur. aku terkejut besar
bila nampak dia buka pyjama dia dan terus telanjang .. dia tak tau
yg aku tengah ngendap dia masa tu psal dia ingat semua org dah
pun tertidur .. aku kemudian nampak dia ambil satu gunting kecil
yg ada dlm bilik dia tu dan mula potong bulu burit dia yg penjang ..
lepas tu dia sapu johnson baby losyen kat seluruh badan dia dan on
table fan sebelum tidur... aku terkejut lagi bila tengok dia urut
dan picit-picit puting tetek kiri dan tetek kanan dia dan kemudian
tangan kiri dia urut-urut sekeliling buritnya yg baru digunting
bulu.. lepas tu dia terus padamkan lampu bilik dan tidur (tidur
telanjang).aku tengok jam tangan aku .. pukul 11 mlm masa tu .. so
aku tunggu sampai pukul 12.30 baru aku mula turun kebawah bertelanjang
(tanpa pakaian)dan terus kebiliknya.. tapi bilik dia berkunci ..
aku pun ambil pisau dan mengopek daun pintu adik pompuan aku tu dan
terbuka akhirnya .. aku terus masuk bilik dia .. mulanya aku hanya
pegang tetek-tetek dia dan burit dia .. kemudian aku ambil pelir
aku (yg dah tegang dan basah) dan gosok-gosok atas burit adik aku
tu .. masa aku tengah syok tiba-tiba dia terjaga dan terkejut lalu
tanya "abang buat apa ni?? apasal telanjang? macammana abang masuk"
dan dia terus tarik selimut untuk tutup badannya yg telanjang bulat
masa tu pasal malu. aku pun jawab "pintu adik tak kunci tadi. kat
atas panas tu yg abang turun kat bawah ni. bila abang masuk tadi
abang nampak adik tengah tidur telanjang pulak tu dan abang pun
terus stim sampai keluar air mazi. apasal adik pun tidur telanjang
juga?" dia jawab dengan malu-malu "panas sangat malam ni .. pasal
tuler". aku buat-buat tanya" boleh tak abang tidur ngan adik?" dia
pun jawab "tapi kan abang tengah telanjang?" aku terus kata "takper
pasal adik pun telanjang jugak" dia kata okler tapi dia masih dalam
selimutnya pasal malu .. aku pun terus tidur sebelah adik aku tu ..
dan aku mula tanya "adik terkejut tak tengok abang telanjang pagi
tadi" dia jawab"terkejut jugak pasal dulu badan abang macam lain"
aku tanya "lain macam mana? dia jawab "pasal dulu tu abang punya kecil
jer tapi tadi adik nampak dah besar. kenapa abang kencing keluar
warna putih dan pekat?" aku terus jawab" tadi tu abang stim pasaltu
ler keluar warna putih. adik tak tau ker?

dia hanya diam dan jadi terus malu dan hanya menggelengkan kepala saja. tangan aku mula
merayap kat selimut dia dan aku tarik "panas ni, jangan selimut
ler" dia kata "adik malu ler ngan abang". aku tetap menarik sellimutnya
dan kami sama-sama telanjang bulat masa tu .. tangan aku
perlahan-lahan memain dan meramas teteknya dan dia menolak tangan
aku tu dan bertanya "abang buat apa ni?" aku diam seketika dan
kemudiannya buat semula macam tadi. kali ini adik aku tak halang aku
lagi macam sebelum tadi. aku kemudian tanya "best tak adik?" dengan
malu dia jawab"best ler abang. tapi buat apa abang buat camni kat
adik. adik geli ler.adik amlu tau" aku pun kata "nak malu apa ngan
abang. kita kat adik beradik. dulu masa kecil pun abang selalu
mandikan dan tukarkan pakaian adik. buat apa nak malu pula sekarang?"
adik pompuan aku terus diam saja. kemudian aku tanpa berkata
apa-apa terus menghisap tetek dia .. tetek kiri dan tetek kanan
berselang seli .. dia jadi geli dan mula menegrang keseronokan sambil
tangannya menarik rambut aku kerana kesedapan. aku tanya"best tak
adik?" dia kata" aaaaa'aaah .. memang ler best abang.." pelir aku
tegang dah masa tu dan aku ambilkan tangan adik aku tu dan meletakkan
pada pelir aku. secara automatic dia terus mengurut pelir aku ..
atas dan bawah dgn laju .. aku pula mula mencium bibirnya dan dia
membalas ciuman aku. kami sama-sama tengah stim masa tu dan aku
dapati burit adik aku pun dah mula basah jadi aku pun terus naik ke
atas badan adik aku tu dan cuba memasukkan pelir aku kedlm
buritnya .. tanpa bulu sebab telah dicukurnya tadi menyebabkan aku
menjadi bertambah stim .. dgn rakus aku terus paksa pelir aku
menembusi vagina adik aku yg masih virgin dan akhirnya aku berjaya
membenamkan pelir aku dalam buritnya walaupun dia mengadu sakit pada
awalnya tadi.

aku kemudian mula main sorong dan tarik dengan pelir
aku dekat buritnya. agak tak lama kemudian aku dapat rasa dia dah
klimaks pasal hujung pelir aku terasa seperti disimbah air suam dan
pelir aku terasa ketat dikejap olehnya. bila aku tau yg adik aku
dah klimaks aku jagi bertambah stim dan terus melajukan lagi pergerakan
sorong dan tarik pelir aku diburitnya sampai akhirnya aku pun
klimaks tapi aku tak pancut air maniku dalam faraj adik aku pasal
aku takut dia pregnant pulak aanti.. aku terus cabut pelir aku dari
farajnya dan memuntahkan mani aku diatas perut adik aku. kami
kemudian terus tidur kepenatan sampai siang. masa aku sedar besok
paginya aku dapati adik aku tengah main pelir aku dan aku terus
tanya "apasal ni adik?" dia cakap"best ler abang semalam.. nanti
kita buat lagi."

aku hanya senyum saja. aku aku tanya lagi sambil tangannya memegang pelir aku"apasal dah jadi lembik pula ni???" aku kata "nanti keras ler semula kalau adik hisap dia." dia pun
terus hisap pelir aku dan aku mula stim kembali. aku terus memicit
puting tetek adik aku kiri dan kana dan tangan aku yg satu algi
memainkan buritnya. kami akhirnya melakukan sexual intercourse
sekali lagi pagi itu sebelum aku siap dan pergi kerja dan adik aku
pergi sekolah. Kami selalu make love sehingga kini pasal aku masih
belum berkahwin dan aku dan adik aku dah ketagih buat benda tu
semenjak dari peristiwa tu.
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment