Aku Main Belakang

Nama ku Iqmar, aku bersal dari Utara, aku berasal daripada keluarga yang senang dan sporting. Kejadian ini daripada kisah benarku. Ianya berlaku di pejabat ku. Aku mula berjinak -jinak dengan SEKS ini, sewaktu aku belajar lagi. Kawan ku pernah di pantat oleh beberapa lelaki, habis kesemua lubangnya dikerjakan, mulut, jubur,puki jangan diceritakanlah, lumat dikerjakan.

Namum kawan ku bercerita dia puas sangat sampai klimaks 5 kali. Apa taknya dari jam 8.00 malam dikongkek sampai 9.00pagi. Sejak itu aku mula membayangkan puki aku di pantat. Pendek kata aku tamat belajar dan kerja di syarikat swasta. Di Pejabatku, aku dapat sebuah bilik namum aku berkongsi dengan pegawai lelaki.Pegawai lelaki ni selalu tengok aku pakai baju kurung.

Pada suatu petang aku kena Over Time dengan pegawai laki ini. Nak siapkan Proposal, dari petang sampai malam. Ntah macam manalah tiba- tiba aku ternampak zip seluarnya terbuka. Agaknya lupe kot, kata dalam hatiku. aku pandang lama gak. Dalam kepala otak aku ini mula terbayang lau aku dipantatnya. Lama kelamaan dia perasan, sewaktu dia hendak membetulkan zipnya, tiba -tiba BATANGnya terjojol keluar, aku terkejut.

Tapi aku mula naik stim, puki aku dah mula berair. Fuhhh boleh tahan batangnya. Ohhh... tak pakai seluar dalam ye, aku mula nak menggatal. Hah... nak tengokke? lalu pegawai laki ini tunjukan depan muka aku, alah biasalah zaman sekarang. Dia kata sejak tengok aku , batangnya selalu naik . Maklumlah aku ni masih anak dara lagi, Kopek pula saiz 36D padat. Dia kata dia dah lama tak main. Nak hisap tak, tanyanya, aku cakap kotorlah tempat air kencing.

Tiba- tiba aku mengucap, lantas batang pelirnya yang mencanak disumbat dalam mulutku sampai ke tekak. Aku mula mengisap macam makan aiskrim. Akhirnya aku menanggalkan kain dan rela di pantat olehnya. Lantas aku halakan lubang puki dan lubang jubur yang masih dara lagi untuk dikerjaakan. Malam itu aku di pantat dari jam 9.00 malam hingga 6.00pagi. Pendek kata bekali-kali aku klimaks dan minum air maninya.

Sebagai kenangan aku dan mahu tunjukan kepada kawan ku, aku rakam dengan hp aku , aku puas. Pagi tu aku biarkan batang pelirnya didalam lubang juburku sambail aku mengemut sambil aku buat kerja opis ku. Petang itu, aku balik kerumah, ku lihat lubang juburku terbuka dan rabak. Lubang pukiku pun lumat diterjah batangnya.

Sekarang setiap kali aku tongeng je, batangnya dalam juburku. Aku kini kerja dengan tidak memakai spender, senang untuk dipantat olehnya, tonggeng je dapat, selak je bulu aku batang pelirnya dah menadah untuk merodok puki.
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment